T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI Tekirdağ İl Sağlık Müdürlüğü Kapaklı İlçe Devlet Hastanesi

T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI Tekirdağ İl Sağlık Müdürlüğü Kapaklı İlçe Devlet Hastanesi

Facebook Twitter Google Plus Linkedin

Misyonumuz

Güncelleme Tarihi: 26/10/2017

 MİSYONUMUZ

Kalite standartları doğrultusunda ; hasta ve çalışan güvenliğini ön planda tutan, hasta ve çalışan memnuniyet odaklı ,hasta haklarına saygılı, sürekli gelişim çabasıyla sürekli eğitimi kendine rehber edinen sağlık hizmetlerinden kısa sürede ve güvenilir hizmet alınmasını sağlayarak toplumun yaşam kalitesini yükselten sağlık hizmeti sunmaktır.

  KALİTE POLİTİKAMIZ

  Sürekli gelişim fırsatlarını oluşturarak kendini yenileyen,

  Doğru, hızlı ve kaliteli hizmet standartlarında devamlılığı sağlamak,

  Hasta ve yakını memnuniyetini sağlamak,

  Çalışan memnuniyetini sağlayarak çalışan verimliliğini artırmak,

  Özverili, dürüst, hakkaniyetli insan ilişkilerini esas almak,

  Kaliteli yönetim sistemini anlamak, gereklerine uymak ve sürekliliğini sağlamak.


MİSYONUMUZ

Sağlık Bakanlığı mevzuatları doğrultusunda, bilim ve etik değerler ışığında, hasta ve çalışan memnuniyetini öncelikli olarak benimseyen, kaliteli, ilkeli ve çağdaş hizmet sunmak.

 

KALİTE POLİTİKAMIZ

Bizim için,

"Hastaların ve Çalışanların Memnuniyeti"ne odaklı hizmet anlayışını oluşturmak,

Sürekli ölçme ve iyileştirme mekanizmaları kullanarak örnek bir yönetim ve işletim sistemi kurmak,

Bilimsel araştırmalar ışığında yeni uygulamaları takip eden , bu uygulamaları geliştirmeyi hedefleyen bir kurum olmak,

Mükemmel sağlık hizmetini kaliteden ödün vermeden hizmet  sunmak,

Kendimizi sürekli eğitmek ve geliştirmek,

Yönetim felsefemizin ve kalite politikamızın temel ilkeleridir.

     Misyon, vizyon ve değerlerimiz doğrultusunda, hasta, çalışan ve bütün paydaşlarımızın ihtiyaç ve beklentilerini göz önünde bulundurarak, hasta bakımı ve yönetim standartlarında sürekli iyileşmeyi sağlamak, hasta hak ve sorumluluklarını bakımın her adımında göz önünde bulundurmak, çağdaş bilgi ve yönetim sistemleri ve teknolojilerini kullanmak, çalışan yetkinliklerinin arttırılmasını sağlamak, yasa ve yönetmeliklere ve meslek etiği ilkelerine uygun olarak çalışmak, bu amaçla oluşturulan sistemleri gelecek nesillere taşımak, yönetim felsefemiz ve kalite politikamızdır.

MİSYONUMUZ

Sağlık Bakanlığı mevzuatları doğrultusunda, bilim ve etik değerler ışığında, hasta ve çalışan memnuniyetini öncelikli olarak benimseyen, kaliteli, ilkeli ve çağdaş hizmet sunmak.

 

KALİTE POLİTİKAMIZ

Bizim için,

"Hastaların ve Çalışanların Memnuniyeti"ne odaklı hizmet anlayışını oluşturmak,

Sürekli ölçme ve iyileştirme mekanizmaları kullanarak örnek bir yönetim ve işletim sistemi kurmak,

Bilimsel araştırmalar ışığında yeni uygulamaları takip eden , bu uygulamaları geliştirmeyi hedefleyen bir kurum olmak,

Mükemmel sağlık hizmetini kaliteden ödün vermeden hizmet  sunmak,

Kendimizi sürekli eğitmek ve geliştirmek,

Yönetim felsefemizin ve kalite politikamızın temel ilkeleridir.

     Misyon, vizyon ve değerlerimiz doğrultusunda, hasta, çalışan ve bütün paydaşlarımızın ihtiyaç ve beklentilerini göz önünde bulundurarak, hasta bakımı ve yönetim standartlarında sürekli iyileşmeyi sağlamak, hasta hak ve sorumluluklarını bakımın her adımında göz önünde bulundurmak, çağdaş bilgi ve yönetim sistemleri ve teknolojilerini kullanmak, çalışan yetkinliklerinin arttırılmasını sağlamak, yasa ve yönetmeliklere ve meslek etiği ilkelerine uygun olarak çalışmak, bu amaçla oluşturulan sistemleri gelecek nesillere taşımak, yönetim felsefemiz ve kalite politikamızdır.

MİSYONUMUZ

Sağlık Bakanlığı mevzuatları doğrultusunda, bilim ve etik değerler ışığında, hasta ve çalışan memnuniyetini öncelikli olarak benimseyen, kaliteli, ilkeli ve çağdaş hizmet sunmak.

 

KALİTE POLİTİKAMIZ

Bizim için,

"Hastaların ve Çalışanların Memnuniyeti"ne odaklı hizmet anlayışını oluşturmak,

Sürekli ölçme ve iyileştirme mekanizmaları kullanarak örnek bir yönetim ve işletim sistemi kurmak,

Bilimsel araştırmalar ışığında yeni uygulamaları takip eden , bu uygulamaları geliştirmeyi hedefleyen bir kurum olmak,

Mükemmel sağlık hizmetini kaliteden ödün vermeden hizmet  sunmak,

Kendimizi sürekli eğitmek ve geliştirmek,

Yönetim felsefemizin ve kalite politikamızın temel ilkeleridir.

     Misyon, vizyon ve değerlerimiz doğrultusunda, hasta, çalışan ve bütün paydaşlarımızın ihtiyaç ve beklentilerini göz önünde bulundurarak, hasta bakımı ve yönetim standartlarında sürekli iyileşmeyi sağlamak, hasta hak ve sorumluluklarını bakımın her adımında göz önünde bulundurmak, çağdaş bilgi ve yönetim sistemleri ve teknolojilerini kullanmak, çalışan yetkinliklerinin arttırılmasını sağlamak, yasa ve yönetmeliklere ve meslek etiği ilkelerine uygun olarak çalışmak, bu amaçla oluşturulan sistemleri gelecek nesillere taşımak, yönetim felsefemiz ve kalite politikamızdır.