- Başvuru ve Müracaat:
İlk başvuru; 444 38 33 numaralı Evde sağlık hizmetleri ulusal çağrı merkezine yapılır.
- Hasta Kabulü ve Muayene Süreci
Ulusal
çağrı merkezi aracılığı ile Evde sağlık hizmetlerine başvuru yapmış
olan hastalara 24 saat içinde ulaşılır. Ev ziyaretine giden Evde Sağlık
Hizmetleri ekibi hastayı değerlendirir ve hastanın Evde Sağlık Hizmeti
alıp almayacağına karar verir. Hasta ve yakını bilgilendirilir. Hasta
Evde Sağlık Hizmeti almaya uygunsa ilerleyen süreç hakkında ekip
tarafından bilgi verilir. Evde sağlık hizmeti verilecek kişi, veli veya
vasisine ilk muayenede evde sağlık hizmetleri rıza belgesi okutulup
imzalattırılır.
- Hasta Takibi ve Randevu Süreci :
Evde
sağlık hizmeti verilecek hastaya belirlenen tanı ve tedavi planı
doğrultusunda hastanın ayda 1 kez takibi yapılır. Ancak hasta ve hasta
yakının talebi doğrultusunda bu ziyaret daha sık olarak gerçekleşe
bilir. Hasta yada hasta yakını bağlı olduğu Esh. Birimini telefonla
arayarak istediği zaman muayene talebinde bulunabilir. Bu talep
doğrultusunda ekipler hasta ziyaretini gerçekleştirirler.
- Nakil Süreci :
Evde sağlık hizmetleri koordinasyon merkezinin 0 282 258 22 58 tuşlayıp ulaşılarak nakil vb. faaliyetlerden yararlanılır.
Hizmetin Sonlandırılması :
Evde
sağlık hizmeti alan veya almaya devam eden kişinin kendi isteğiyle evde
sağlık hizmeti almak istememesi, ilgili hekim tarafından evde sağlık
hizmeti ihtiyacının gerek kalmadığı kararının verilmesi ve hastanın ex
olması sonucu hizmet sonlandırılır.